Weet je wat er administratief allemaal bij komt kijken als je van een éénmanszaak naar een vennootschap gaat of van de ene vennootschap naar de andere?
- Nieuwe BTWnr/nieuw bankrekening
- Leveranciers aanschrijven om facturen op de nieuwe vennootschap te maken.
- Klanten aanschrijven om facturen te betalen op een nieuw rekeningnummer.
- Nieuwe gegevens doorgeven aan het sociaal secretariaat.
- Nieuwe contracten/agenda voor personeel.
- Nieuw account voor het bestellen van maaltijdcheques.
- Verzekeringen omzetten op nieuwe vennootschap.
- Wagenpark:
- keuring voor verkoop
- opnieuw inschrijven in de nieuwe vennootschap
- IPT afsluiten nieuwe vennootschap.
- Nieuwe visitekaartjes.
- Nieuwe handtekening in mail.
- Nieuwe briefhoofding.
- Nieuwe sociale media-sjablonen.
Geen nood!: Het team van ADS&Meer zorgt ervoor dat jij hier niet van moet wakker liggen en dat alles tiptop in orde gebracht wordt!