Weet je wat er administratief allemaal bij komt kijken als je van een éénmanszaak naar een vennootschap gaat of van de ene vennootschap naar de andere?

  • Nieuwe BTWnr/nieuw bankrekening
  • Leveranciers aanschrijven om facturen op de nieuwe vennootschap te maken.
  • Klanten aanschrijven om facturen te betalen op een nieuw rekeningnummer.
  • Nieuwe gegevens doorgeven aan het sociaal secretariaat.
  • Nieuwe contracten/agenda voor personeel.
  • Nieuw account voor het bestellen van maaltijdcheques.
  • Verzekeringen omzetten op nieuwe vennootschap.
  • Wagenpark:
    • keuring voor verkoop
    • opnieuw inschrijven in de nieuwe vennootschap
  • IPT afsluiten nieuwe vennootschap.
  • Nieuwe visitekaartjes.
  • Nieuwe handtekening in mail.
  • Nieuwe briefhoofding.
  • Nieuwe sociale media-sjablonen.

Geen nood!Het team van ADS&Meer zorgt ervoor dat jij hier niet van moet wakker liggen en dat alles tiptop in orde gebracht wordt!