Weet je wat er administratief allemaal bij komt kijken als je van een éénmanszaak naar een vennootschap gaat?
Weet je wat er administratief allemaal bij komt kijken als je van een éénmanszaak naar een vennootschap gaat of van de ene vennootschap naar de andere?
- Nieuwe BTWnr/nieuw bankrekening
- Leveranciers aanschrijven om facturen op de nieuwe vennootschap te maken.
- Klanten aanschrijven om facturen te betalen op een nieuw rekeningnummer.
- Nieuwe gegevens doorgeven aan het sociaal secretariaat.
- Nieuwe contracten/agenda voor personeel.
- Nieuw account voor het bestellen van maaltijdcheques.
- Verzekeringen omzetten op nieuwe vennootschap.
- Wagenpark:
- keuring voor verkoop
- opnieuw inschrijven in de nieuwe vennootschap
- IPT afsluiten nieuwe vennootschap.
- Nieuwe visitekaartjes.
- Nieuwe handtekening in mail.
- Nieuwe briefhoofding.
- Nieuwe sociale media-sjablonen.
Geen nood!: Het team van ADS&Meer zorgt ervoor dat jij hier niet van moet wakker liggen en dat alles tiptop in orde gebracht wordt!