Kim De Backer van Voel je goed instituut

Kim De Backer van Voel je goed instituut helpt schoonheidsspecialisten die een eigen instituut hebben om hun beauty business krachtig te doen groeien. Ze gaat samen met hen aan de slag en leert hen manieren om meer klanten aan te trekken en hun sales te optimaliseren. Omdat ze zelf veel liever met mensen dan met papieren werkt, klopte Kim voor administratieve ondersteuning aan bij ADS&Meer.

Kim De Backer: “Administratie is niet mijn dada. Ik heb een hekel aan paperassen en werk op dat vlak dan ook niet efficiënt. Nadine inschakelen voor mijn facturering en debiteurenbeheer was dan ook een gouden zet. Haar systeem werkt perfect. Het enige wat ik nog moet doen is de facturatiegegevens doorgeven en zij doet de rest. Mijn administratie is tot in de puntjes in orde. Ik heb nu meer tijd om te doen wat ik graag doe en kan mij nog meer toeleggen op mijn coachings.”

Voor Kim betekent de hulp van ADS&Meer vooral meer ademruimte:

“Die donkere administratieve wolk boven mijn hoofd is verdwenen. Ik vind het een echte meerwaarde dat Nadine administratieve ondersteuning op maat biedt. Zo volgt ze sinds kort bijvoorbeeld ook de inschrijvingen voor mijn coachings op. Door die flexibiliteit kun je zelf controle houden over wat je wel en wat je niet uit handen geeft.

Nadine is een echte administratieve duizendpoot. Ze werkt heel stipt en correct. Bovendien heeft ze ook een uitstekende kennis van Microsoft-softwarepakketten. Als ik iets niet weet – in Outlook bijvoorbeeld – kan ik haar altijd om raad vragen. Wanneer ze het antwoord schuldig moet blijven, gaat ze op zoek of spreekt ze haar netwerk aan. Kortom: Nadine heeft ondernemen voor mij een stuk gemakkelijker gemaakt.”

Wil u ook meer tijd creëren om te doen wat u graag doet?