Testimonial Apotheek Binnenhof
“Nu weet ik zeker dat mijn administratie altijd up-to-date is, ook als ik er zelf geen tijd voor heb.”
Nadine Jonkers is zaakvoerder van Apotheek Binnenhof, gelegen in het centrum van Tessenderlo. Een drukke locatie, waar ze jong en oud bijstaat met een breed aanbod van geneesmiddelen en producten. Maar de interne administratie en facturatie van de succesvolle apotheek begonnen haar agenda steeds meer te claimen, en dus zocht Nadine naar een oplossing om haar klanten alsnog dag na dag persoonlijk te woord te kunnen staan.
In juli 2018 klopte Nadine voor het eerst bij ADS&Meer aan. “Ik had net een nieuwe boekhouder in de arm genomen, maar die wilde alle documenten en administratie digitaal aangeleverd krijgen. Dat was even slikken, want mijn gegevens werden voorheen altijd op papier bijgehouden. Ik had iemand nodig die mij kon helpen bij het ordenen en digitaliseren van alle administratie. Dat was precies wat ADS&Meer voor mij kon betekenen, en toen ik zag hoe proactief het ADS&Meer team te werk ging, had ik meteen een flink pak zorgen minder.”
Complete ondersteuning
Omdat die extra bijstand naar meer smaakte, schakelde Nadine ADS&Meer vervolgens ook in voor al haar facturatie. “Door alle drukte hoopte die zich een beetje op,” geeft Nadine toe, “maar als apotheek wil je je betalingen en betaalverzoeken gewoon netjes opvolgen. Ook moeten we bij bestellingen van klanten kunnen traceren of de geleverde hoeveelheden in orde zijn.” Inmiddels helpt ADS&Meer de apotheek in het contact met de boekhouder, het bijhouden van creditnota’s en het debiteurenbeheer. “Maar ADS&Meer is van veel meer markten thuis,” voegt Nadine toe. “Zo ondersteunt ze ons ook door onze personeelscontracten op te stellen en onze maaltijdcheques te regelen.”
Ook op social media is Nadine actief met de apotheek om haar klanten optimaal te bereiken via meerdere kanalen. Maar tijdens de drukke periodes is het bepaald geen sinecure om haar updates en posts goed bij te houden, iets waar wel meer ondernemers tegenaan botsen. “Eerst heb ik geprobeerd om een externe persoon aan te nemen voor die rol, maar uiteindelijk bleek dat ADS&Meer dit ook kon doen. Ze heeft de kennis én kent mijn business door en door. Heb ik zelf even geen tijd, dan zorgt ADS&Meer er wel voor dat onze communicatie niet op een laag pitje komt te staan. Dat is dus echt de ‘meer’ in ADS&Meer!”
Voor facturatie, debiteurenbeheer, digitalisering van administratie, maar ook voor veel andere zaken ben je bij ADS&Meer aan het juiste adres. Benieuwd naar wat wij voor jou kunnen betekenen?