Testimonial Limelight
“Limelight heeft nu nog meer tijd om klanten in de schijnwerpers te zetten”
Van facturen afronden tot Debiteurenbeheer tot simpelweg de bonnetjes van je personeel terugbetalen – Gerrit Creemers, zaakvoerder van productiehuis Limelight, weet er alles van. Nu hij zeven mensen in dienst heeft en maandelijks een hele reeks klanten helpt, neemt zijn administratie steeds grotere proporties aan. Gelukkig neemt Karen Van ADS&Meer inmiddels het merendeel van die taken over. “Als iemand het sneller en efficiënter kan dan jijzelf, moet je het uitbesteden”, zegt Gerrit.
Limelight ondersteunt klanten met videomarketing. “We werken voor bedrijven die groeiambitie hebben”, legt Gerrit uit. “Kmo’s en organisaties met sterke doelstellingen. Een goede videostrategie kan hun marketing en sales echt een boost geven. En dat video momenteel het meest populaire marketingmedium is, zien we terug in het aantal klanten dat bij ons aanklopt.” Maar meer werk betekent ook meer administratie. “Als zaakvoerder heb je heel wat petten op. Dus dan moet je vroeg of laat gaan beslissen welke petten je afzet? Ik kwam na een tijdje tot de conclusie dat er maandelijks veel tijd kroop in het klaarzetten en uitvoeren van betalingen, het opvangen van binnenkomende facturen, het registreren van prestaties en het opvolgen van de debiteuren. Ondanks de automatisatie van een aantal zaken, bleven er veel manuele handelingen over.” Gerrit leerde Nadine van ADS&Meer kennen en ze gingen een samenwerking aan; ADS&Meer-collega Karen zou voortaan Limelights administratie-ninja achter de schermen worden.
Snelle Hulp
En dat bevalt goed. “We hebben haar een korte onboarding gegeven inclusief inloginstructies en machtigingen, en ze was direct mee. Karen is op tijd met haar werk en neemt vanop afstand een hoop taken van mij over. Zo zorgt ze ervoor dat facturen in de juiste mappenstructuur terechtkomen en volgt ze de debiteuren op. Ik doe zelf nog een laatste check, daarna kan alles de deur uit.”
Teamspeler
Gerrit is blij met alle tijd die hierdoor vrijkomen is. “Dat komt goed uit, want we gaan meer en meer inzetten op de inhoudelijke en redactionele achtergrond van onze video’s, waardoor er ook steeds meer studie nodig is. We willen de klant laten zien dat we weten wat er in hun markt speelt. Daar kan ik deze extra tijd goed voor gebruiken.” En als er toch eens een aanpassing of wijziging plaatsvindt, is Karen snel gevonden. “Dan bellen we even of plannen we een kort moment in. ADS&Meer weet waar efficiënte administratie om draait en ze zijn betrokken bij ons bedrijfsverhaal. Karen vierde zelfs ons vijfjarig bestaan mee! Dat is nog eens een teamspeler zijn.”
Zie je op tegen je administratie en ben je op zoek naar een betrouwbare partner die niets liever doet dan in je administratieve rompslomp duiken? ADS&Meer helpt je graag.