Testimonial RMEA
Vijf jaar geleden gestart met vier en vandaag al met vijftien. Het gaat hard bij expertenbedrijf RMEA. De specialist in onder meer schadeonderzoek en -begroting, aansprakelijkheid en rechtsbijstand werkt samen met ’s lands grootste verzekeringsmaatschappijen: Baloise, DVV, Belfius, Corona, Euromex, DAS … Om nog korter op de bal te kunnen spelen, klopte RMEA aan bij ADS&Meer voor bijkomende administratieve ondersteuning. En wat bleek? Ze vonden er niet enkel de perfecte werkkracht, maar ook hun eigen kernwaarden terug.
Kwaliteit, flexibiliteit, bereikbaarheid en mensgerichtheid. Die vier troeven prijken op de homepage van RMEA. De experten associatie met vestigingen in Zonhoven en Antwerpen zweert bij een vlekkeloze en vlotte service, ook na de kantooruren. “Daarom sturen we onze experts graag direct de baan op”, vertelt Office Manager Cindy Claessens. “De ene is branddeskundige, de andere weet alles over elektriciteitsschade, planten, zwembaden of bouwkunde. Noem maar op. Het is dan ook belangrijk dat ze meteen hun vakkennis kunnen inzetten met het oog op een zo snel mogelijke opvolging en geen kostbare tijd verliezen met papierwerk. Om de dossiers te openen en voor te bereiden gingen we daarom op zoek naar een extra administratieve kracht. Zo kwamen we terecht bij ADS&Meer. En die ‘meer’ vonden we daar echt wel.”
Bevlogen bijters:
De medewerkers van RMEA werken allemaal van thuis uit. “Beroep doen op een externe kracht is dus niet zo evident”, verduidelijkt Cindy. “Te meer omdat onze sector heel specifiek is en veel technische vakkennis vereist. Maar alles verliep ongelooflijk vlot. Zelfs toen een andere medewerker het na anderhalve maand onverwacht moest overnemen. Het toont de bevlogenheid van ADS&Meer om op zoek te gaan naar de meest kwalitatieve profielen die zich vastbijten in de materie van hun klanten en getuigt tegelijk van een enorm aanpassingsvermogen bij onvoorziene omstandigheden. Omdat we allemaal telewerken verliep de communicatie uitsluitend via mail en telefoon. Ook dat was nooit een probleem. Integendeel.”
Spiegelbeeld:
Vooral in het menselijke aspect vonden beide partijen zich wonderwel. “Zowel de werkkracht als Nadine en Karen stonden altijd klaar met de glimlach”, vertelt Cindy. “Geen enkele vraag was er een te veel en niets bleef liggen. Ik vroeg iets en het gebeurde. Snel en accuraat. Zonder ook maar enige aarzeling. Precies zoals wij ook omgaan met onze klanten. Soms leek het alsof we in een spiegel keken. En weet je wat ik heel sterk vond? Bij aanvang vroegen ze ons om hun meteen op de hoogte te brengen bij eventuele fouten. Zodat ze snel konden bijsturen. Dat zegt toch alles? Liever die bescheiden, hartelijke en eerlijke aanpak dan dat stijve en stroeve dat je soms bij uitzendkantoren ondervindt. Combineer dat met een op-en-top professionele mindset en je krijgt de perfecte en zorgeloze administratieve back-up.”