Connecteer op LinkedIn.
Over Nadine Leyser
Zaakvoerster van ADS&Meer
De roots van ADS&Meer liggen bij Nadine Leyser. Na haar studies Bedrijfsadministratie aan de PXL in Hasselt deed ze 16 jaar ervaring op in dienstverband op de afdelingen boekhouding, HR en directiesecretariaat van grote bedrijven en kmo’s. In 2008 was het tijd voor iets nieuws en dook ze vol enthousiasme in het avontuur als administratieve freelancer. Haar doel? Ondernemers helpen met hun ‘administratieve rompslomp’ zodat zij zich kunnen focussen op hun corebusiness.
Met de ingesteldheid ‘Orde in alles, brengt alles in orde’ brengt ze met veel plezier structuur aan in de administratieve chaos van haar klanten. Zo kunnen ze meer genieten van hun onderneming én hun vrije tijd. Nadine heeft het hart op de tong en is een joviale, goedlachse dame. Na een drukke werkdag kan ze genieten van een gezellig etentje met vrienden, of maakt ze haar gedachten leeg met een stevige wandeling.
Het ondernemen gaat niet altijd van een leien dakje, maar met haar enthousiasme, gedrevenheid en positieve ingesteldheid blijft Nadine er altijd voor gaan. Gevolg: al maar liefst 14 jaar ondersteunt ADS&Meer succesvol heel wat ondernemers met hun administratie!
De ultieme relaxavond:
Een afleveringetje Grey’s anatomy met een lekker glaasje wijn of een bolletje mokka-ijs.
Favoriete administratieve taak:
Debiteurenbeheer
Favoriete tijdbesparende tool:
Outlook
Zo houdt Nadine het hoofd koel:
Even ventileren, goed in- en uitademen en verder gaan.
Het mooiste compliment dat Nadine ooit kreeg:
Dat men niet alleen ‘professioneel’ op mij kan rekenen maar ook als ‘mens’.