Freelance organisator met feeling voor ondernemen

Ligt u wakker van de administratieve poespas en kopzorgen die bij de organisatie van een opendeurdag, seminarie of personeelsfeest komen kijken? ADS&Meer niet. Integendeel zelfs! Wij grijpen met plezier elke kans aan om ons organisatorische talent te tonen. En daarbij beperken we ons niet tot lijstjes maken.

We:

  • brainstormen mee over mogelijke initiatieven en locaties;
  • doen suggesties voor de invulling van uw event;
  • maken reserveringen en boekingen;
  • versturen uitnodigingen;
  • volgen inschrijvingen op.

Kortom: als freelance organisator staan we in voor de hele administratieve kant van uw evenement. Het resultaat? Minder kopzorgen, meer nachtrust. En natuurlijk: succesvolle activiteiten waarvan u als ondernemer ook zelf kunt genieten.

& Meer

Ondersteuning sociale media

Startersbegeleiding

Lig niet wakker van de organisatie van uw event.

Neem contact op met ADS&Meer voor meer informatie over administratieve hulp.